Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Hogyan rendezzük hatékonyan az iratainkat?

iratrendezok

Akik irodában dolgoznak, gyakran találkozhatnak kallódó iratokkal, szétcsúszó papírlapokkal, rendezhetetlen dokumentumokkal.

A mennyiség is terjedhet egy oldaltól egészen százig. Segítheti a munkát, ha megtaláljuk a számunkra legjobban megfelelő iratrendezési opciót.

A mappákat nem csak a munkákban használhatjuk, de minden háztartásban fontos kiegészítő lehet. Túl sok papír nem fér bele, de kategóriánként a fontos iratokat biztosan egy helyen tartja és nem kell őket keresni. Ha valamilyen hivatalos ügyintézés esedékes, a lapok nem fognak a táskánkban gyűrődni, hanem biztonságban elérnek velünk a helyszínre mappástól. Ráadásul az interneten irodaszer webáruházunkban rengeteg minta közül lehet válogatni, bárki megtalálhatja a magának valók.

Ha egy nagyobb köteg és ráadásul várhatóan bővülő iratoknak van szüksége biztonságos rendezésre, a gyűrűs dossziét tudjuk ajánlani. Ha az iratokat előrelátóan bugyikba (genothermekbe) helyezzük, akkor könnyedén le tudjuk őket fűzni és a műanyag borítás miatt biztos nem fog sérülni. De ha igazán szeretjük a hatékony rendezést és kiegészítőket, tengernyi egyéb megoldás közül válogathatunk, amik teljessé tehetik a dossziést rendezést. Vehetünk lyukasztót, amivel könnyebben le tudjuk fűzni a lapokat. Több színes elválasztó lap közül válogathatunk, amik a kiálló füleikkel már a dosszié kinyitása előtt jelezhetik, hogy a papírköteg melyik részét keressük. Ha az elválasztólapjainkon nincsen zseb, szerezhetünk öntapadósat. A lehetőségeink végtelenek.